Opłaty są ponoszone zgodnie z Regulaminem opłat w szkołach prowadzonych przez Stowarzyszenie Dobra Edukacja.
Po rozmowie rekrutacyjnej, prowadzonej z rodzicami i kandydatem, w ciągu kilku dni od skompletowania dokumentów, zostanie przekazana informacja zwrotna, czy kandydat zostanie przyjęty.
Warunkiem koniecznym przyjęcia ucznia jest późniejsze dostarczenie oryginału świadectwa ukończenia Szkoły Podstawowej oraz oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty (niezwłocznie po uzyskaniu tych dokumentów) oraz podpisanie przez rodziców umowy o kształcenie.
Na uzasadniony wniosek rodzica, szczególnie w przypadku dzieci z niepełnosprawnością, możliwe jest uzyskanie istotnej zniżki w opłatach.
Zwolnieni z wpisowego są uczniowie Szkół Podstawowych prowadzonych przez Stowarzyszenie Dobra Edukacja.
Czesne
1500 zł miesięcznie (12 rat)
lub
1800 zł miesięcznie (10 rat)
Wpisowe
1500 zł
Zniżki
10% rocznej wartości czesnego – przy jednorazowej opłacie za cały rok
10% wartości czesnego – za kolejne dziecko w szkole