
Opłaty są ponoszone zgodnie z Regulaminem opłat w szkołach prowadzonych przez Stowarzyszenie Dobra Edukacja.
Po rozmowie rekrutacyjnej, prowadzonej z rodzicami i kandydatem, w ciągu kilku dni od skompletowania dokumentów, zostanie przekazana informacja zwrotna, czy kandydat zostanie przyjęty.
Warunkiem koniecznym przyjęcia ucznia jest późniejsze dostarczenie oryginału świadectwa ukończenia Szkoły Podstawowej oraz oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty (niezwłocznie po uzyskaniu tych dokumentów) oraz podpisanie przez rodziców umowy o kształcenie.
Na uzasadniony wniosek rodzica, szczególnie w przypadku dzieci z niepełnosprawnością, możliwe jest uzyskanie istotnej zniżki w opłatach.
Zwolnieni z wpisowego są uczniowie Szkół Podstawowych prowadzonych przez Stowarzyszenie Dobra Edukacja.
Czesne
1 790 zł miesięcznie (12 rat)
lub
2 148 zł miesięcznie (10 rat)
Dla ucznia realizującego obowiązek szkolny poza szkołą z częściowym, uzgodnionym wsparciem kadry szkoły – czesne ustalone indywidualnie.
Wpisowe
1 790 zł
Zniżki
10% rocznej wartości czesnego
– przy jednorazowej opłacie za cały rok
20% wartości czesnego
– za kolejne dziecko w szkole
100% wartości czesnego
– dla ucznia realizującego obowiązek szkolny poza szkołą bez wsparcia kadry szkoły